Spinning® Bilcza

SPINNING®

Program Spinning ® to najpopularniejszy program zajęć prowadzonych na rowerach stacjonarnych przy specjalnie dobranej muzyce. Point Sport Club w Bilczy jest jedynym w wojewódźtwie świętokrzyskim oficjalnym centrum Spinning® z najwyższej klasy rowerami i profesjonalnym sprzętem audio.
* * *


RECOVERY

RECOVERY (Regeneracja) 50% do 65% HR Max. Jest to najprostszy profil zajęć Spinning®. Ćwiczenia mają charakter regeneracyjny po dużych wysiłkach, jak również pełnią rolę ćwiczeń dla początkujących . Zajęcia obejmują ćwiczenia oddechowe, wizualizację oraz gromadzenie energii. Charakteryzują sie wysokim współczynnikiem spalania tkanki tłuszczowej. Ten trening należy potraktować jako aktywny wypoczynek.
* * *


ENDURANCE

ENDURANCE( Wytrzymałość, Fat Burning) 65%-75% HR max. Jest to trening o średniej intensywności. Zawiera trzy podstawowe techniki jazdy. Używany jako zajęcia dla początkujących i jako dobry trening mentalny. Dużo wizualizacji i motywacji. Charakteryzuje się bardzo wysokim współczynnikiem spalania tkanki tłuszczowej.


STRENGHT

STRENGHT(Siła) 75%-85% HR max. Jest to trening o dość dużej intensywności. Skupia większą uwagę na pracy naszych mięśni i budowie naszego charakteru.Wyróżnia się dużym współczynnikiem spalania tkanki tłuszczowej. Stosowane są techniki podstawowe i zaawansowane. Ćwiczenie jest przeznaczone dla osób zaawansowanych .


INTERVAŁ

INTERVAL – 65%-92@ HR max. Jest to trening o bardzo dużej intensywności. Zawiera wszystkie techniki jazdy.Celem jest rozwinięcie umiejętności szybkiej regeneracji po wysiłku.Występuje niski współczynnik spalania tkanki tłuszczowej.Ten trening ma duży wpływ na wzmocnienie układu sercowo-naczyniowego. Między technikami zaawansowanymi wysępują przerwy,które mają umożliwić odpoczynek, między powtórzeniami cyklicznymi o średniej lub dużej intensywności.


RACE DAY

RACE DAY (Dzień wyścigu) 80%-92% HR max. Jest to trening o bardzo wysokiej intensywności. Zajęcia przeznaczone dla osób zaawansowanych.Stanowią doskonałą okazję do sprawdzenia postępów w zakresie sprawności fizycznej.Ten trening należy potraktować jako prawdziwy wyścig.


W CZASIE JAZDY

Nie możesz jeździć bez przyłożenia oporu. Zapoznaj się z całym zakresem ruchów przy umiarkowanej prędkości, zanim przystapisz do jej zwiększania.Skup sie na swojej formie i na płynnym przechodzeniu z pozycji w pozycję .